14 Kasım 2015 Cumartesi

polimer kil üzerine

son yayınımın üzerinden neredeyse 3,5 ay geçmiş, bu zaman zarfında birşeyler yaptım mı yaptım tabiki, ama öylesine tembelim ki... sadece facebookta yayınlamak kolay geliyor, kafama eserse pinterestte de... sürekli yazan, yaptıklarını yayınlayan insanlara öyle gıpta ediyorum ki...

neyse...

bu aralar, yani geçen 3,5 ay içinde polimer kille ilgili birkaç şey yaptım. özellikle de küpe üzerine... ama sıkıldığımı hissetmeye başladım. diğer hobilere geçme zamanının geldiğini hissediyorum. bugün itibariyle biraz dikiş diktim. daha doğrusu aldığım taytların paçalarını yapmaya başladım. bununla ilgili olarakta başka bir yazım olacak...

neyse :)

gelelim yaptığım küpelere... facebookta yayınlarken biraz eğlenceli olsun diye farklı isimler koyuyorum. sanki ünlü bir ressam ya da heykeltraş gibi...

işte...

kronolojik olarak gidiyorum, bu nedenle ilklerde isim yok... youtube bu işte benim için bir okul gibi... çoğu modeli oradan öğreniyorum.

BARGELLO STİL KOLYE UCU



SONBAHAR TEMALI BROŞ ve KÜPELERİ



ORKİDE KÜPELER



HAYAT DÖNGÜSÜNDE KAZANIMLAR



TAŞ DEVRİNDEN GÜNÜMÜZE RENKLİ HAYATLAR



GİRDAPSAL YANSIMALAR



PARADOKSAL MOZAİK





Bibicik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder